Bestelling & Levering

Vragen over je bestelling of de levering van je pakket? We helpen je graag op weg!
Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Bekijk dan onze FAQ's of neem contact op met onze klantenservice.

bestelling

1. Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt bij Dermalogica betalen via iDeal, Klarna en Creditcard. Alle getoonde
prijzen zijn inclusief BTW.

2. Hoe kan ik retourneren?

Het aanmelden van je retour kan heel eenvoudig online. Klik hier voor het aanmelden van je retour.

3. Er ontbreken producten in mijn bestelling

Mis je een product in je bestellign, of heb je een product verkeerd ontvangen? Neem dan alsjeblieft contact op met onze
customer service: service@dermalogica.nl

4. Kan ik mijn bestelling nog aanpassen of annuleren nadat ik hem geplaatst heb?

Het proces van inpakken gaat zo snel, dat aanpassen of annuleren helaas niet meer mogelijk is.

5. Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wij bieden altijd gratis verzending bij iedere order.

6. Kan ik mijn bestelling laten leveren bij een afhaalpunt?

Je kunt bij afleveradres een adres
invullen van een UPS punt bij jou in de buurt. Kijk hiervoor op Vind een afhaalpunt bij u in de buurt | UPS - Nederland

7. Ik heb een klacht over mijn bestelling

Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze producten of werkwijze! Neem contact op met onze klantenservice via service@dermalogica.nl, dan helpen we je graag verder.

levering

1. Waar is mijn bestelling?

Afhankelijk van UPS kan het zijn dat het langer duurt voordat je het pakket ontvangt, kijk naar de tracking voor meer informatie.

Of stuur een bericht naar customer service als er nog steeds onduidelijkheden zijn: service@dermalogica.nl

2. Ontvang een gratis trial van de Phyto Nature Lifting Eye Cream b.a.v. een serum of moisturizer uit de Phyto Nature productlijn

  • 23-05-2024 t/m 30-06-2024
  • 3. Ontvang een gratis trial van de Phyto Nature Lifting Eye Cream b.a.v. een serum of moisturizer uit de Phyto Nature productlijn.
  • De Phyto Nature Lifting Eye Cream trial wordt automatisch toegevoegd aan de winkelmand zodra de bestelvoorwaarde bereikt is.
  • De promotie is niet geldig met terugwerkende kracht, is niet inwisselbaar voor contanten en is geldig zolang de voorraad strekt.
  • Deze promotie is slechts éénmaal toepasbaar per bestelling.
  • Niet geldig in combinatie met andere promoties. 
  • Dermalogica behoudt zich het recht voor om de actievoorwaarden eenzijdig te wijzigen of te beëindigen. In het geval van een wijziging of een beëindiging van de actievoorwaarden zal daarvan een mededeling worden gedaan op dermalogica.nl/.be

3. Hoe lang is de levertijd?

Alle webshop orders die op werkdagen voor 13.00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag vanuit ons magazijn verzonden en overgedragen aan UPS voor levering.

De webshop orders die op werkdagen na 13.00 uur zijn geplaatst, worden de volgende werkdag vanuit ons magazijn verzonden en overgedragen aan UPS voor levering.



4. Wanneer ontvang ik mijn bestelling als ik op zaterdag of zondag bestel?

Indien je in het weekend een bestelling plaatst, zal je
bestelling maandagochtend worden verwerkt en vervolgens diezelfde dag worden
overgedragen aan UPS voor levering (m.u.v. feestdagen).

5. Naar welke landen verzenden jullie de orders?

Dermalogica verzendt naar België en Luxemburg