word een dermalogica huidexpert
#1 professionele huidverzorgingsmerk volgens schoonheidsspecialisten
De basis van alles wat wij bij Dermalogica doen is gebaseerd op onze drie pijlers: educatie, personalisatie en human touch. Als professioneel huidverbeteringsmerk heeft Dermalogica al meer dan 30 jaar een belangrijke missie: de gespecialiseerde expertise en respect voor de professionele huidexpert vergroten. Wanneer de innovatieve producten van Dermalogica in contact komen met een professionele huidexpert, worden er echte resultaten gerealiseerd. We zetten steeds de huidprofessional op de eerste plaats. Het is dankzij jullie huidexperts dat Dermalogica wereldwijd het meest gebruikte en vertrouwde merk is sinds 1986.
Onze belofte
- hoogwaardige producten
- unieke concepten
- 30 + jaar aan ervaring en kennis
- expert educatie programma
- gepersonaliseerde service
Onmoet Jane Wurwand
Als oprichter van Dermalogica en The International Dermal Institute, is Jane Wurwand één van de meest erkende en gerespecteerde autoriteiten op het gebied van professionele huidtherapie. Onder haar leiding is Dermalogica uitgegroeid tot het toonaangevende professionele huidverzorgingsmerk, dat vandaag de dag wordt gebruikt door meer dan 100.000 schoonheidsspecialisten in meer dan 100 landen over de hele wereld.
Een merk ontstaan uit educatie..
Dermalogica is opgericht vanuit de gedachte dat huidexperts hun kracht niet alleen halen uit effectieve producten en behandelingen, maar dat zij kennis nodig hebben om hun doelen te bereiken en succesvol te zijn. Onze toewijding aan deze visie heeft geresulteerd in een uitgebreid gratis trainingsprogramma, dat wereldwijd wordt geleid door hoog opgeleide professionals.
The original Clean Skin Care brand since 1986
Aan de basis van een gezonde huid staat het gebruik van goede ingrediënten. Daarom gebruikt Dermalogica nooit gangbare ingrediënten, zoals minerale oliën, lanoline, gedenatureerde alcohol en synthetische kleur- en geurstoffen. Daarnaast zijn onze producten glutenvrij, worden onze producten niet op dieren getest én zijn bijna al onze producten vegan.
Unieke concepten
We zijn ervan overtuigd dat human touch ofwel de kracht van aanraking en connectie een cruciale rol speelt in onze branche. Personaliseren is de kern van ons merk. Consumenten zijn op zoek naar producten en services afgestemd op hun specifieke huidbehoeften.
Om het maximale uit human touch te halen en je wegwijs te maken in onze services bieden we unieke concepten aan waardoor je zelfverzekerd en vol vertrouwen kan werken:
Of een klant nu alleen kiest voor een Face Mapping® huidanalyse of voor een uitgebreide ProSkin60 Expert Active behandeling: er is voor iedere klant en voor ieder budget een passende oplossing.
Al meer dan 550 aangesloten huidexperts in de Benelux
-
Sylvana, The Peeling Company
“Dermalogica betekent voor mij kwaliteit service. Na jarenlange ervaring kan ik zeggen dat er geen ander merk is waarmee ik zou willen werken. Het aanbod is zo ruim dat je elke huid een gepersonaliseerd advies kan geven. Super fijn, want elke huid is uniek!”
-
Vera, Spa Cube
“Al jaren werk ik met de bijzondere producten van Dermalogica. Dermalogica biedt voor elke klant een passende behandeling doordat er zoveel huidverbeterende salonproducten zijn. De online webshop is gebruiksvriendelijk en het is heel fijn dat ik al mijn trainingen ook online kan reserveren. Ontzettend makkelijk en prettig dat ik dit in de avond kan doen na het werk! “
-
Inge, Soap & Skin
"Ik ben Inge de Jonghe, eigenaar van Soap & skin, Dermalogica Expert en Ambassador. Ik werk sinds 2006 met Dermalogica en ik ben nog steeds zeer tevreden over de kwaliteit van de producten, die mooie resultaten geven bij de klanten. De trainingen in Breda ervaar ik als een belangrijke meerwaarde, die mijn niveau aanscherpt. Ik kijk uit naar een verdere, vlotte samenwerking met Dermatuer in de toekomst!"
Word lid van de Dermalogica tribe
Maak kennis met Dermalogica. Wij geloven in een persoonlijke aanpak en zetten professionals op de eerste plaats.
Dankzij onze doelgerichte ondersteuning kun jij datgene doen wat het het liefste doet: het beoefenen van je vak!